.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا مجلس جدید تصورات عمومی اشتباه را اصلاح کند(يادداشت)
شمال نیوز: محمدحسن قدیری ابیانه، تحلیلگر سیاسی و سفیر اسبق ایران در ایتالیا(ادامه)
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت  و مجلس باید در این خصوص  تجدید نظرکنند یار و وکیل مردم شهرم خواهم بود / مازندران ظاهر سرسبزی دارد اما واقعا مردم درد و فقر بسیاری دارند/ بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت باید تجدید نظر بکند / نامزدی ام در انتخابات با انگیزه ی ادای دِین به مردم ساری و میاندرود است
شمال نیوز : من اعتقادی به این موضوع ندارم که به مردم فشار بیاید. به واسطه ی تحریم ها و مشکلات اقتصادی که وجود دارد مردم تحت فشار هستند و بیشتر کردن مالیات کار بسیار اشتباهی است و دولت و مجلس باید در این خصوص تجدید نظرکنند(ادامه)
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود . غزه کربلای قرن بیست ویکم ؛ جنایت جبالیا ، حقیقت عمل آمریکا و اسرائیل
شمال نیوز : اشغالگران صهیونیستی که با این جنایت‌ها صفحه ننگین و شرم آوری را در تاریخ به ثبت رساندند قصد گشودن جبهه‌ای دیگر در جنگ زمینی را دارند، اما این اقدام می‌تواند به آخرین اشتباه رژیم صهیونیستی تبدیل شود .(ادامه)
موضوعی که جنگ تحمیلی علیه ایران را با دیگر جنگ‌ها متمایز می‌کند، همین است که در این جنگ، هدف دشمن پیش‌رو از جنگ‌افروزی، تنها تعرض به تمامیت ارضی کشورمان نبود؛ بلکه اشغال خاک ایران و تجزیه کشورمان در آن دوران، فقط برای صدام اهمیت داشت و حقیقت این جنگ چیز دیگری بود. هدف اصلی از تحمیل جنگ هشت‌ساله بر ملت ایران(يادداشت)
موضوعی که جنگ تحمیلی علیه ایران را با دیگر جنگ‌ها متمایز می‌کند، همین است که در این جنگ، هدف دشمن پیش‌رو از جنگ‌افروزی، تنها تعرض به تمامیت ارضی کشورمان نبود؛ بلکه اشغال خاک ایران و تجزیه کشورمان در آن دوران، فقط برای صدام اهمیت داشت و حقیقت این جنگ چیز دیگری بود.(ادامه)
پسر جوان وقتی فهمید مرد متأهل قصد دارد مادرش را به صیغه خود در آورد در یک سناریوی طراحی شده از جنوب ایران به تهران آمد و مرد ثروتمند را به قتل رساند. رازگشایی از یک جنایت آتشین
پسر جوان وقتی فهمید مرد متأهل قصد دارد مادرش را به صیغه خود در آورد در یک سناریوی طراحی شده از جنوب ایران به تهران آمد و مرد ثروتمند را به قتل رساند.(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است. چرا مقر ایران اینترنشنال از لندن به واشنگتن رفت؟
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران نسبت داده است.(ادامه)
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما... پشت پرده جابجایی مقر ایران‌ اینترنشنال از لندن به واشنگتن‌
شبکه سعودی ایران‌اینترنشنال پایان مفتضحانه فعالیت‌های خود در لندن را به بهانه مسائل امنیتی خبرنگاران و تهدیدهای ناشی از ایران نسبت داده است اما...(ادامه)
مسائل توسعه روستایی درمازندران (يادداشت)
(ادامه)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد.
در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار داریم / سیاست‌های اصل ۴۴ با دقت و فکر انتخاب شد و باید به آن عمل بشود / در دهه ۹۰ به دلایل مختلف «تعطیلی نسبی مسائل اقتصادی» را داشتیم/ از اعلام تصمیم‌های متناقض و تغییرات مکرر قوانین جلوگیری کنید(خبر)
رهبر انقلاب به مسئولان دولتی حاضر در دیدار به ویژه معاون اول رئیس‌جمهور گفتند: برای پیگیری مطالب و حل گلایه‌ها و توقعات بحق فعالان اقتصادی در این دیدار، کارگروه‌هایی با حضور فعالان اقتصادی تشکیل دهید و با پیگیری مستمر، مشکلات را علاج کنید که در این صورت، رشد اقتصادی کشور هم محقق خواهد شد. (ادامه)
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است: احمد توکلی به رئیسی: مصوبه کنکوری را تعلیق کنید
احمد توکلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس هیات مدیره دیده بان شفافیت و عدالت به ارسال نامه به رئیس جمهور خواستار تعلیق مصوبه کنکوری شد. به گزارش الف متن این نامه به شرح زیر است:(ادامه)
ثروتمندترین خانواده جهان چطور از ثروت خود مراقبت می‌کند؟
خانواده آل نهیان مالک باشگاه فوتبال منچستر سیتی، مالک ده‌ها قصر هستند و سرمایه گذاری زیادی در اسپیس ایکس و ساوج ایکس فنتی انجام داده‌اند.(ادامه)
مخالفان رای اعتماد به وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی چه گفتند؟
نمایندگان مخالف رای اعتماد به وزیر راه و شهرسازی دلایل مخالفت خود با برنامه‌ها و صلاحیت‌های بذرپاش را بیان کردند. (ادامه)
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند. حاشیه و متن حضور چالشی «زاکانی» در دانشگاه «شریف»
علیرضا زاکانی امروز و در آستانه روز دانشجو در جمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در سخنانی با اشاره به اینکه «اینترنشنال» بلندگوی آشوب در کشور شده، گفت: امروز عده‌ای در حال گرفتن انتقام از مردم و انقلاب ما هستند و بی تردید عده‌ای خارج از مرزها با دروغ سعی در ایجاد اختلاف بین ما هستند و نشان داده‌اند که به هیچ کس رحم نمی‌کنند.(ادامه)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد. اغتشاشات جمع خواهد شد / صحنه‌گردانان اصلی نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند/ چالش اساسی و امروز کشور ما، چالش «پیشرفت و توقف و رکود و ارتجاع» است / دشمن تلاش دارد تا علاوه بر مردم و جوانان، حتی مسئولان نیز امید خود را از دست بدهند(خبر)
رهبر معظم انقلاب گفتند: صحنه‌گردانان اصلی اغتشاشات اخیر که نتوانستند مردم را به صحنه بیاورند درصددند با ادامه شرارت‌ها، مسئولان را خسته کنند اما اغتشاشات جمع خواهد شد و ملت با تنفر روزافزون از آنها با نیروی بیشتر و روحیه تازه‌تر، به کار و تلاش و پیشرفت ادامه خواهد داد.(ادامه)
ایرادات طرح آزمایشی سهمیه بنزین به فرد در کیش
عضو هیأت علمی دانشگاه امیرکبیر با اشاره به روند افزایش مصرف بنزین، گفت: مصرف در بهار امسال به بیش از 95 میلیون لیتر رسید و معمولا در مرداد و شهریور 10 میلیون لیتر در مقایسه با بهار افزایش مصرف داریم، که بر این اساس مصرف روزانه به 105 تا 110 میلیون لیتر می‌رسد و کشور دوباره وارد کسری بنزین خواهد شد.(ادامه)
احمد توکلی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس و نمایندگان با اشاره به حواشی پیش آمده برای سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه نوشت: اگر قبول کنیم این مساله به اعتبار رئیس مجلس آسیب زده است (که زده) تنها راه، شفافیت تمام ماجراست..... درخواست احمد توکلی از قالیباف درباره حواشی سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه | متن کامل نامه
احمد توکلی در نامه‌ای خطاب به رئیس مجلس و نمایندگان با اشاره به حواشی پیش آمده برای سفر خانواده محمدباقر قالیباف به ترکیه نوشت: اگر قبول کنیم این مساله به اعتبار رئیس مجلس آسیب زده است (که زده) تنها راه، شفافیت تمام ماجراست.....(ادامه)
 دکتر محسن رضایی گفت: ما در این دولت تصمیم به اصلاحات و جراحی داریم، البته این اقدامات باید دقیق و با صبر باشد. خوشبختانه ما این اصلاحات را از نیرو تجارت آغاز کرده‌ایم و اولین گام اصلاحات تجاری در ایران با همان بخشنامه تجاری آغاز شد. باید جلوی افسارگسیختگی نقدینگی را بگیریم/ اولین مساله رفع تحریم‌های داخلی است/ اصلاح نظام بانکی را شروع خواهیم کرد/ صندوق‌های پروژه‌ای برای حمایت از تولید و صادرات (خبر)
دکتر محسن رضایی گفت: ما در این دولت تصمیم به اصلاحات و جراحی داریم، البته این اقدامات باید دقیق و با صبر باشد. خوشبختانه ما این اصلاحات را از نیرو تجارت آغاز کرده‌ایم و اولین گام اصلاحات تجاری در ایران با همان بخشنامه تجاری آغاز شد. (ادامه)
نامه هشدارآمیز یک استاد اقتصاد به رئیس جمهور
نامه دکتر محمد ابراهيم ياوري، عضو سابق هيئت علمي دانشگاه شهيد بهشتي به رئیس جمهور رئیسی(ادامه)
بهزاد نبوی: در شرایط فعلی، راهی نداریم جز سهمیه بندی و کوپن / اولین کار برای حل بحران اقتصادی تجدید نظر در سیاست خارجی مان است / وضعیت اقتصادی فعلی خیلی از دوران جنگ بدتر است....(خبر)
(ادامه)
چند نفر در ایران بیش از یک میلیون دلار درایی دارند؟
نشریه فوربس که به بررسی ثروتمندان در جهان می‌پردازد عنوان می‌دارد که در سال ۲۰۲۰ در ایران به تعداد افرادی که بیش از یک میلیون دلار (با دلار بازار آزاد در حدود ۲۷ تا ۲۸ میلیارد تومان ) ثروت دارند در حدود ۲۱ درصد اضافه شده افزوده شده و مجموع ثروت آنان نیز ۲۴/۳ درصد به دلار رشد داشته است. این موضوع ما را حتی فراتر از عربستان قرار داده است که تنها ۲۱۰ هزار نفر ثروتمند میلیونر دارد. نکته دیگر اینکه متوسط رشد جهانی افزایش میلیونرها در جهان تنها ۶/۳ درصد بوده است.(ادامه)
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. علی مطهری:شاید لاریجانی به نفع من کنار برود
شمال نیوز : علی مطهری که قصد کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری را دارد، می‌گوید که "رجل سیاسی است" و ممکن در صورت تائید صلاحیت به نفع کسی که در نظرسنجی‌ها رای بیشتری داشته از صحنه رقابت کنار برود اما می‌گوید احتمالاً رای او از لاریجانی هم بیشتر است. (ادامه)

وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد. وزیر دولت احمدی نژاد اعلام کاندیداتوری کرد + جزئیات
وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم، با صدور بیانیه‌ای ضمن تشریح برنامه‌ها و سوابق خود برای سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری اعلام کاندیداتوری کرد.(ادامه)
نقطه قوت استقلال در آسیا
مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه خط میانی این تیم به نقطه قوت آبی پوشان تبدیل شده است، گفت: ذهن برنه بودن در فکر و ذهن بازیکنان استقلال جا افتاده است.(ادامه)
رستم قاسمی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده ام، ولی اگر قرار باشد اعلام کاندیداتوری کنم به نفع کسی کنار نمی‌روم.


تنها وزیر ایرانی بودم که رئیس اوپک شدم/ به‌ نفع هیچ‌کس کنار نمی‌روم/ شهردار نمی‌شوم/ با احمدی‌نژاد دیداری نداشته‌ام
رستم قاسمی داوطلب نامزدی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ گفت: هنوز اعلام کاندیداتوری نکرده ام، ولی اگر قرار باشد اعلام کاندیداتوری کنم به نفع کسی کنار نمی‌روم. (ادامه)
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است. صیاد اگر علیست همه با کمان خوشند/ مقایسه امیرالمومنین و حضرت جبرائیل/ ماجرای طلبه‌ای که به لوسترهای حرم مولا اعتراض داشت/ «یعسوب الدین» به چه معناست؟/ زیارت امین الله و صلوات خاصه امیر مومنان
شمال نیوز : آنچه از فضائل امیرالمؤمنین (سلام خدا بر او) تاکنون بر زبانها و قلمها جاری شده است، همه‌ی فضائل امیرالمؤمنین نیست، بخشی از آن است.(ادامه)
رئیسی: احتمال واردات واکسن «فایزر» به کشور کم است
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان این که محدودیت تردد شبانه در سراسر کشور ادامه می‌یابد، گفت: احتمال این‌که واکسن فایزر را وارد کشور کنیم بسیار کم است، زیرا شرایط نگهداری دشواری دارد. باید حداقل ۲۱ میلیون نفر را در کشور واکسینه کنیم.(ادامه)
معاون وزیر بهداشت: واکسن کرونا اجباری نیست
معاون بهداشت وزیر بهداشت ضمن پاسخ به برخی اظهارات ضد واکسن، درباره اقدامات انجام شده جهت خرید واکسن کرونا توضیح داد.(ادامه)
گلایه سرمربی پرسپولیس از استادیوم آبکی/ نساجی با خطا گل زد
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت، کیفیت پایین چمن مصنوعی ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر در بازی‌های گذشته داشته و بارش شدید باران که باعث آب ماندگی چمن شده و این شرایط درحد لیگ ایران نیست.(ادامه)
محسن رضایی: تحریم‌ها تا ۵ سال دیگر ادامه خواهد داشت
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تحریم‌ها حتی با روی کار آمدن بایدن تا ۵ سال آینده ادامه خواهد داشت، با انتقاد از پیش‌بینی فروش ۲.۳ میلیون بشکه نفت گفت: معلوم می‌شود که نمی‌خواهیم از تحولات درس بگیریم.(ادامه)
نمکی: راه انتقال پول واکسن کرونا را بسته‌اند
نمکی سواد زنان یکی از شاخص‌های موثر در نظام سلامت و اصلی‌ترین عامل برای ارتقای شاخص‌های سلامتی دانست.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.098 seconds.